معاون رئیس‌جمهور در آئین میثاق خدمت در مشهد: در این دولت ۲.۵ میلیون نفر در ۲۱ آزمون استخدامی شرکت کردند که یک رکورد محسوب می شود مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار
سرخط خبرها

توزیع شیر در مدارس ابتدایی خراسان رضوی در دو نوبت در هفته | زمان شروع توزیع مشخص نیست

  • کد خبر: ۱۸۹۳۳۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
توزیع شیر در مدارس ابتدایی خراسان رضوی در دو نوبت در هفته | زمان شروع توزیع مشخص نیست
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه مصوب شده شیر هفته‌ای دو نوبت و به طور کل در سال ۳۵ نوبت به دانش‌آموزان ابتدایی مدارس دولتی تخصیص داده شود، گفت: زمان دقیق توزیع شیر مدارس مشخص نیست و به دنبال تخصیص و ابلاغ اعتبار هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا کشتی‌دار در خصوص توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: اخیرا جلسه کمیته شیر در دانشگاه علوم پزشکی برگزار و در جلسه بیان شد که باید در این حوزه از کمک خیر سلامت‌یار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در جلسه معاونین تربیت‌بدنی و سلامت کشور، آقای ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش و خانم گودرزی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارتخانه بیان کردند که مصوب شده شیر هفته‌ای دو نوبت و به طور کل در سال ۳۵ نوبت به دانش‌آموزان ابتدایی مدارس دولتی تخصیص داده شود.

کشتی‌دار افزود: زمان دقیق توزیع شیر مدارس مشخص نیست. به دنبال تخصیص و ابلاغ اعتبار هستند که به محض تخصیص بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه شیر در تمامی استان‌ها توزیع می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: براساس تعداد دانش‌آموز ثبت‌شده در سامانه آموزش‌وپرورش و برآورد هزینه، ابلاغ اعتبار به استان‌ها انجام می‌شود. بعد از این ما تمهیدات لازم در استان را در زمینه سازوکار خرید و توزیع شیر فراهم و اجرایی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این تخصیص اعتبار توسط دولت انجام می‌شود. ما نیز به دنبال این هستیم که از خیران کمک بگیریم تا بتوانیم مدارس حاشیه شهر را بیش از ظرفیت اعلام شده تحت پوشش قرار دهیم.

کشتی‌دار خاطرنشان کرد: ما در کل برنامه‌های خود به دنبال جذب خیرین سلامت‌یار هستیم تا بتوانیم خدمات موثرتر و با دامنه بیشتری به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->